Vylepšený Range Rover Velar je ryzí vyjádření moderního luxusu, který se vyznačuje špičkovými technologiemi, typickou vytříbeností vozů Range Rover a výrazným a čistým designem.
Mřížka masky chladiče se snoubí s charakteristickou plovoucí střechou, nepřerušovanou boční linií a zapuštěnými výsuvnými klikami dveří. Nové supertenké světlomety Pixel LED přinášejí technicistní vzhled připomínající drahokam a optimalizované osvětlení vozovky, zatímco karoserie je vylepšena nižším zadním nárazníkem a tmavými detaily.
Range Rover Velar byl průkopníkem reduktivního designu vozů Range Rover a v interiéru tento přístup posouvá na vyšší úroveň. Prohnutý skleněný dotykový displej s úhlopříčkou 11,4 palce je integrovaný do středové konzoly a poskytuje okamžité a intuitivní ovládání všech klíčových funkcí vozidla. Kompletní sada systémů podporuje komfort a pohodu cestujících.
Plug-in hybridní Velar je schopnější a flexibilnější než kdykoli předtím. Díky přepracované baterii má větší dojezd v čistě elektrickém režimu až 64 km a na výběr jsou vysoce vyspělé zážehové a vznětové motory s mild-hybridní technologií. Ta zaručuje vyšší kultivovanost a nízkou spotřebu paliva. Zákazníci mohou vybírat z verzí Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE a Autobiography.
Vylepšený Range Rover Velar poskytuje vysoký výkon a to včetně plug-in hybridu P400e. Ten je k dispozici spolu s řadou kultivovaných zážehových a vznětových motorů Ingenium, které jsou všechny vybaveny systémem Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV). Tím se zvyšuje hospodárnost a výkon.
Tradiční jízdní komfort vozů Range Rover zajišťuje vylepšený podvozek a jeho nastavení. Na přání dodávané elektronicky řízené pneumatické odpružení díky pokročilému systému Adaptive Dynamics, který plynule mění tlumící síly na každém kole, poskytuje nerušený komfort i na rozbitých cestách a zároveň vyhlazuje nerovnosti.
Vyspělý hybrid P400e nabízí to nejlepší ze všech světů, neboť kombinuje elektromotor o výkonu 105 kW se zážehovým motorem Ingenium. Vyváženost jízdy v čistě elektrickém režimu a výkonu zážehového motoru znamená, že Range Rover Velar P400e je ideální pro krátké jízdy po městě i delší cesty. Očekávaný reálný dojezd činí přibližně 50 km, což je dost na to, aby průměrná denní vzdálenost ujetá vozem Range Rover Velar mohla být absolvována s nulovými emisemi z výfuku. Pro delší cesty poskytuje plug-in hybridní pohonná jednotka kombinovaný reálný dojezd na benzin a elektřinu 684 km.
Čistě na elektřinu lze ujet až 64 km, přičemž celkové emise CO2 dle WLTP se pohybují 38 g/km a spotřeba paliva je 1,6 l/100 km. Dojezd v čistě elektrickém režimu byl díky větší baterii s kapacitou 19,2 kWh z předchozích 53 km navýšený o 21 %.
Díky kombinovanému výkonu 404 koní a točivým momentem 640 Nm z dvoulitrového zážehového čtyřválcového motoru Ingenium o výkonu 300 koní a elektromotoru o výkonu 105 kW, je P400e schopen zrychlit z nuly na 100 km/h za 5,4 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 209 km/h. V čistě elektrickém režimu umí jet rychlostí až 140 km/h.
P400e je jeden z mála plug-in hybridů schopných rychlého nabíjení stejnosměrným proudem, přičemž nabití z nuly na 80 % je mimo domov za pomoci 50kW nabíječky možné již za 30 minut. Doma jej můžete pomocí 7kW nabíječky se střídavým proudem nabít z nuly na 100 % přibližně za dvě a půl hodiny.
Nejnovější generace zážehových a vznětových motorů Ingenium je k dispozici s 48 V systémem MHEV pro vyšší účinnost a dodávku energie, který využívá integrovaný startér-generátor s řemenem (BiSG) pro získávání energie obvykle ztracené při zpomalování. Ta je ukládána do 48voltové lithium-iontové baterie pod zavazadlovým prostorem vzadu. Tuto energii znovu využívá jako pomoc při akceleraci a zároveň přináší kultivovanější a citlivější fungování stop-start systému.
Zážehový řadový šestiválcový motor Ingenium o objemu 3,0 litru je k dispozici pod označením P400 a poskytuje výkon 400 koní a točivý moment 550 Nm, zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,5 sekundy a emise CO2 od 219 g/km.
Čtyřválcový motor o objemu 2,0 litru je nyní vybaven novou osmistupňovou samočinnou převodovkou s plynulejším řazením. P250 nabízí výkon 250 koní a točivý moment 365 Nm, zrychlení z nuly na 100 km/h za 7,5 sekundy, emise CO2 od 211 g/km a spotřebu paliva od 9,3 l/100 km.
Vznětový řadový šestiválcový motor D300 o objemu 3,0 litru poskytuje výkon 300 koní a točivý moment 650 Nm, což zaručuje vysokou výkonnost a zrychlení z nuly na 100 km/h za 6,5 sekundy. Motor je vybaven sekvenčním přeplňováním turbodmychadly a vyspělým systémem následné úpravy výfukových plynů s emisemi CO2 od 188 g/km a spotřebou paliva 7,2 l/100 km.
Vznětový čtyřválcový motor Ingenium D200 o objemu 2,0 litru dosahuje výkonu 204 koní, emisí CO2 od 168 g/km a spotřeby paliva 6,4 l/100 km.
Hybrid
• P400e – 404 koní, 2,0 litru, 4 válce, benzin, PHEV, 640 Nm při 1500-4400 min-1, 8AT, AWD
Petrol
• P250 – 250 koní, 2,0 litru, 4 válce, benzin, 365 Nm při 1300-4500 min-1, 8AT, AWD
• P340 – 340 koní, 3,0 litru, 6 válců, benzin, MHEV, 480 Nm 1500-4500 min-1, 8AT, AWD
• P400 – 400 koní, 3,0 litru, 6 válců, benzin, MHEV, 550 Nm 2000-5000 min-1, 8AT, AWD
Diesel
• D200 – 204 koní, 2,0 litru, 4 válce, diesel, MHEV, 430 Nm 1750-2500 min-1, 8AT, AWD
• D300 – 300 PS, 3,0 litru, 6 válců, diesel, MHEV, 650 Nm 1500-2500 min-1, 8AT, AWD
Systém Adaptive Dynamics je standardní výbavou všech verzí se šestiválcovým motorem a PHEV, stejně jako všech čtyřválcových verzí v provedení Dynamic HSE, a zajišťuje optimalizaci tuhosti odpružení podle jízdních podmínek. Tím zlepšuje jízdní komfort a ovladatelnost. K dispozici je dokonce specifická kalibrace pro jízdu v terénu. Vyspělý podvozek, včetně elektronicky řízeného pneumatického odpružení, systémů Adaptive Dynamics a Configurabe Dynamics, zajišťují výjimečnou výkonnost a agilitu na silnici.
Range Rover díky inteligentnímu systému pohonu všech kol (AWD) s rozdělením točivého momentu dle potřeby zaručuje špičkové výkony v terénu. Tento sytém zajišťuje optimální rozdělení točivého momentu podle aktuálních podmínek, ať už jde o dynamickou jízdu na silnici, nebo rozjezd z místa na kluzkém povrchu.
Systém Terrain Response 2 je dostupný prostřednictvím systému Pivi Pro7 a umožňuje řidiči upravit nastavení vozidla podle jízdních podmínek, přičemž na výběr jsou režimy eko, komfort, tráva-štěrk-sníh, bláto-vyježděné koleje, písek nebo dynamické a automatické nastavení. Každý režim mění nastavení motoru, převodovky, systému pohonu všech kol, odpružení a systému kontroly stability pro dosažení optimální trakce a vyrovnanost.
Nabízíme prohlídku vozu pomocí moderních technologií na dálku z bezpečí Vašeho domova.
Pro domluvu přesného termínu Vás bude v
nejbližší době kontaktovat náš prodejce.
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na
Podmínky pro používání internetových stránek.